My Blog List

Tuesday, September 28, 2010

I LEARN SOMETHING NOW!

aku xtaw la nk ckp...bile bercakap tentang realiti mesti ramai yang cakap "ish..xcaye la!".."H-E-L-L-O!" this is reality la!...aku nk cakap sal aku pye life kt campus nie..lg2 tentang KAWAN!...sebenarnaya,memeng susah nak cari kawan yang leh di buat time susah..enth la..mungkin da dugaan tuhan...ari pe ek?ha!semalam lau xsilap..seorang kawan aku telah menceritakan tentang ape yang telah dialaminya...dan..ianya betul2 memberi pengajaran kepada aku untuk meneruskan kehidupan sebagai seorang manusia...mostly kawan dalam class time scholl and university sekrg...time skolah dlu,mungkin diorang xmature lagi...xpelah,mungkin nanti aku da masok u nanti,aku akan jumpe kawan yang aku perlukan selame nie..rupen2nye... :( macam2 orang aku jumpe...nak cerite pon xlarat nk taip nie!yang penting aku da learn something yang boleh dijadikan pengajaran!

No comments:

Post a Comment